KAIP VERSLUI SUKURTI ISTORIJĄ

Auditorijoje sėdi 2500 žmonių. Paklausiama, kiek iš jų artimiausiu metu planuoja pirkti batus. 3 procetai atsako teigiamai. Papasakojama istorija. Norinčių įsigyti batus atsiranda 10 kartų daugiau žmonių.

Šio eksperimento metu naudojama viena inovatyviausių Inception Marketing 6 žingsnių strategija. Visiems savo verslams pritaikė ir dabar ja dalinasi milijonierius, sėkmingas verslininkas ir marketingo entuziastas Eric Edmeades.

2018 metų liepos mėnesį Vilniuje vyks Inception Marketing mokymai, kuriuose bus išsamiai pristatoma Eric Edmeades 6 žingsnių marketingo strategija ir suteikiama galimybė gauti atsakymą, ne tik kaip ją pritaikyti, bet ir kaip sukurti paveikią, sėkmingą ir parduodančią istoriją kiekvieno seminaro dalyvio verslui.