INCEPTION MARKETING INTENSIVE su ERIC EDMEADES įrašas

95.00

Įrašas bus patalpintas iki 2018 liepos 31

Marketingo strategai šiandien ieško būdų kaip reklamos triukšme „sugauti“ vartotoją ir atkreipti jo dėmesį. Geriausias būdas tai padaryti – sukurti unikalią istoriją. Tokią, kuri vartotojui neleis likti abejingu, skatins įsitraukti, pažinti, galiausiai – norėti pirkti. Tokia istorija į vartotojo sąmonę įdiegiama tarsi kompiuterio programa. Seminaro metu Eric Edmeades papasakos apie 6 žingsnių marketingo strategiją ir išmokys, kaip ją pritaikyti kiekvieno seminaro dalyvio verslui bei susikurti unikalią istoriją.

Aprašymas

PAGRINDINĖS TEMOS

– KAIP PER 2 SEMINARO DIENAS SUKURTI IŠ TIESŲ EFEKTYVIĄ RINKODAROS STRATEGIJĄ IR
SĖKMINGAI JĄ TAIKYTI;
– RINKOS SUPRATIMAS IR SAVOSIOS RINKOS TYRIMAS – kaip nustatyti, kam galime parduoti
savo prekę;
– IDEALIOS SAVO RINKOS RADIMAS – kaip suprasti, kokie žmonės labiausiai tikėtina, jog norės
pirkti mano prekę;
– VARTOTOJO PAŽINIMAS IR VERTYBIŲ ANALIZĖ – kaip suprasti, kas svarbu mano potencialiems
klientams;
– ĮSITRAUKIMO KŪRIMAS – kokį turinį pateikti vartotojui, kad jis toliau norėtų domėtis mano
preke;
– ĮTRAUKIANČIOS VERSLO ISTORIJOS KŪRIMAS – ko reikia, norint sukurti nepamirštamą istoriją;
– VARTOTOJŲ MOKYMAS PIRKTI – kaip liautis pardavinėti ir ką daryti, kad klientai patys
apsispręstų pirkti būtent mano prekes ar paslaugas.

KAM SKIRTAS ŠIS TURINYS:

– Smulkaus verslo savininkams;
– Profesionalių paslaugų teikėjams;
– Konsultantams, lektoriams;
– Rinkodaros specialistams;
– Turintiems idėją ir norintiems pradėti savo verslą.

APIE LEKTORIŲ:

Eric Edmeades – verslo veteranas ir marketingo ekspertas, turintis 20+ metų patirtį kuriant, perkant,
vystant ir parduodant savo tarptautinius verslus 6 valstybėse.
– Savo pirmąjį verslą IT srityje įkūrė Anglijoje 1997 m. Po 9 metų, kai jo kompanija jau buvo
pripažinta rinkos lyderė, Eric Edmeades ją pardavė privatiems investuotojams.
– 2009 m. jis įsigijo Holivudo specialių efektų studiją; išvystė technologijų įmonę, kuri sukūrė
inovatyvias 3D kameras. Jos buvo naudojamos filmuojant efektus tokiems filmams, kaip Avatar,
Pirates of the Caribbean, Transformers ir Ironman.
– Dar viena jo įmonė – pažangių prototipų kompanija, kuri bendradarbiaudama su Jaimie Hyneman
iš “Mitų griovėjų” sukūrė realistiškus manekenus traumų ir amputacijų simuliacijoms. Sukurtas
produktas pelnė įvairių apdovanojimų už inovacijas ir dizainą bei sulaukė Jungtinių Valstijų
armijos dėmesio. 2014 m. pabaigoje verslas buvo parduotas įmonei “KForce Government
Solutions”.
– Verslai netrukdo jam skirti laiko savo šeimai bei užsiimti mėgstamomis veiklomis – fotografija,
kelionėmis, bei verslininkų mentoryste.