Vartotojai kasdien yra bombarduojami tūkstančiais reklaminių pranešimų ir jų dėmesio trukmė nuolat trumpėja.
Jei prieš kurį laiką buvo pakankamai paprasta nusipirkti potencialių klientų dėmesį, tai dabar, informacinių technologijų amžiuje, klausimas: “kaip būti pastebėtiems reklaminių žinučių gausybėje” tapo nelengvu galvosūkiu daugeliui įmonių.
Dauguma verslų daug laiko ir biudžeto investuoja bandydami išsikovoti savo aktyviosios rinkos dalį. Kitaip tariant, jūs ir jūsų konkurentai varžotės dėl to paties “pyrago gabalo”.
Jeigu parduodamos prekės ar teikiamos paslaugos yra panašios, tai konkurencinį pranašumą susikuria tos įmonės, kurių rinkodaros strategija veikia efektyviau.
Verslai jau nebegali pasikliauti vien tradicinėmis rinkodaros priemonėmis“
Seth Godin, vienas garsiausių pasaulio rinkodarininkų
Ar egzistuoja efektyvesnis būdas, kuris net su nedideliais reklamos biudžetais sugebėtų labiau atkreipti potencialių klientų dėmesį bei padėtų juos paversti lojaliais klientais?
Taip ir jūs tai žinote arba esate girdėję – istorijos parduoda! Visi mes mėgstame istorijas. Gerai papasakotos ir perteiktos istorijos gali pakeisti tai, kaip mes mąstome, ką jaučiame ir kaip reaguojame bei veikiame.
Bloga žinia ta, kad sukurti įdomias, įtraukiančias ir tuo labiau parduodančias istorijas nėra lengva, o kai kuriems verslams tai gali pasirodyti neįmanoma užduotis.
Gera žinia, jog yra patikrinta ir veikianti sistema, pagal kurią bet kokios įmonės gali susikurti rinkodaros strategiją, paremtą parduodančiomis istorijomis.
Tai 6 žingsnių rinkodaros sistema, kuri padeda “prasimušti” reklamos triukšme ir leidžia būti pastebėtiems daug platesnės auditorijos.
Du esminiai Inception Marketing sistemos privalumai:
- Reklaminės kampanijos, sukurtos pagal šią sistemą yra tokios efektyvios, kad potencialiems klientams jos net neatrodo, kaip reklama.
- Potencialiems klientams nereikia pardavinėti, nes pagal šią sistemą paruoštos reklaminės kampanijos padeda jiems patiems prieiti išvados: “Aš noriu nusipirkti šį produktą ar paslaugą„.
Papildomos šios rinkodaros sistemos naudos:
- Ženkliai mažesnės investicijos reklamai.
- Padidėjęs jūsų įmonės potencialių klientų skaičius.
- Didesnė dalis potencialių klientų tampa lojaliais klientais.
- Išaugęs jūsų ir jūsų įmonės patikimumas būsimų ir esamų klientų akyse.
- Atsiranda aiškumas, kaip pritraukti tikslinius klientus ir didinti pardavimus.
6 žingsnių Inception Marketing procesas:
- Išvardinkite, kas yra jūsų tiksliniai klientai ir identifikuokite idealių klientų segmentą.
- Sukurkite savo idealių klientų psichologinį profilį, kad žinotumėte, kas jiems rūpi ir yra labiausiai svarbu.
- Sukurkite tokią žinutę, kuri patrauks ir pelnys idealių klientų dėmesį.
- Parašykite parduodančią istoriją, kurią jūsų potencialūs klientai norėtų išgirsti. Istorija turi suteikti naudingos informacijos ir subtiliai vesti juos iki supratimo, kad jie nori ir jiems reikia jūsų parduodamo produkto ar teikiamos paslaugos.
- Sukurkite pirkimo kriterijų sąrašą, kuris supažindins jūsų potencialius klientus su informacija, kurią jie turi žinoti ir dalykais, kurių turėtų vengti pirkdami tam tikrą produktą ar paslaugą.
- Pateikite savo pasiūlymą taip, kad pirkimas iš jūsų taptų logišku ir racionaliu sprendimu.
Įsitikinkite, kaip efektyviai veikia Inception Marketing strategija paremta istorija.
Eric Edmeades 2500 žmonių auditorijoje tai pademonstravo vienos konferencijos metu.
Prieš istoriją visų dalyvių buvo paklausta, kiek iš jų artimiausiu metu planuoja nusipirkti tam tikrą prekę. Tik ~3 proc. atsakė teigiamai, o po istorijos pakartotinai paklausus net 33 proc. atsakė, kad norėtų nusipirkti.
Svarbiausia, kad toks įspūdingas rezultatas pasiektas net nepardavinėjant!
Ar norite sužinoti daugiau apie Inception Marketing strategiją?
2. Jei norite praktiškai pritaikyti šią strategiją, rekomenduojame sudalyvauti dviejų dienų Eric Edmeades mokymuose, kurie įvyks liepos 14-15 d. Vilniuje. Mokymų programą ir bilietų kainas bei dalyvių atsiliepimus rasite čia.